woensdag 19 november 2008

update: 5 eitjes!



Hoihoi

vandaag weer gekeken en er liggen 5 eitjes. Helemaal volgens schema. Dat ziet er nu als volgt uit:

Dinsdag 11 november - 1e eitje - komt uit op 29/11 - 2/12
Donderdag 13 november - 2e eitje - komt uit op: 1/12 - 3/12
Zaterdag 15 november - 3e eitje - komt uit op 3/12 - 5/12
Maandag 17 november - 4e eitje - komt uit op 5/12 - 7/12
Woensdag 19 november - 5e eitje - komt uit op 7/12 - 9/12

Het lijkt wel of de eitjes die er nu liggen groter zijn. Nu vraag ik me af of eitjes groeien, dat lijkt me niet. Wel lag er 1 kleiner eitje tussen, waarschijnlijk is dat de eerste.

Ik heb geprobeerd om foto's te maken, maar je moet heel goed kijken of even het beeld vergroten. Want zonder flits is het te donker en met dan is het overbelicht. Ik kon natuurlijk een klein zaklampje erbij pakken, maar dan duurde het storen langer en kwispeltje maakte al protest, haha.

Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten