donderdag 2 juni 2011

update voliere

Vandeweek heb ik de voliere ingericht. De achterkant is nu bedekt met wilgentakken, zo ziet het er een stuk natuurlijker uit en kunnen ze straks lekker knagen. verder heb ik zitstokken en speeltjes opgehangen.

Ik hoop van het weekend het dak erop en dan kunnen ze er alvast in! Ik kan ze er nu wel inkijken, mijn parkieten! Het nachthok is nog niet klaar, maar daar kan ik dan verder aan. in ieder geval kunnen ze droog en beschut zitten.

Ik kon niet wachten om mijn kwarteltje er al wel in te zetten. Elke keer als ik in de kamervoliere kwam om voer en water te verversen, sprong ze op, zo van ik wil eruit! en die bende die ze maakt zal ik ook niet missen :-)
Ze is nog wel wat allenig, maar ik heb 2 jonge kwartelhennetjes gereserveerd, die ga ik volgende week denk ik ophalen.

Als de vogels erin zitten zal ik een reportage maken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten