zaterdag 5 mei 2012

eindelijk dan foto's

Eindelijk dan weer eens een update met nieuwe foto's van de jonkies. Ik ben er de afgelopen tijd niet aan toegekomen om ze online te zetten. De valkjes zijn ondertussen 6 weken, de oudste is vanmorgen naar een nieuw baasje gegaan. Deze vrouw is zo verzot op valkparkieten, dat het helemaal goed gaat komen. Ook van het regenboognestje zijn de jonkies nu 5-6 weken en ook daarvan zijn gisteren er 2 opgehaald. Door 2 jonge meiden die op slag verliefd raakte op de parkietjes volgens mij. Heel erg enthousiast waren ze. Leuk om te zien. Een van de parkietjes wilde ik eigenlijk zelf houden, omdat deze zo'n leuk en schattig karakter had. Maar omdat ze zo enthousiast waren weet ik dat ze genoeg aandacht krijgen en dan vind ik het iets minder erg. Verder heb ik nog 2 nestjes met hele jonge jonkies, die deze week zijn geboren. Voor mij zijn het nieuwe koppels, dus ik ben heel benieuwd naar de kleurslagen. Maar jullie willen natuurlijk foto's zijn, dus bij deze:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten